Заміна ременя та ланцюга ГРМ
Заміни його без проблем з розстрочкою від Моно/Приват .
Оплата частинами до 24 місяців
*в разі обслуговування у нас
Теоретично, це можна реалізувати. Деякі автолюбителі проводять таку модифікацію. Однак, це вимагає значного перероблення двигуна і може призвести до втрати гарантії. Крім того, ланцюг має свої недоліки, такі як більший шум і вага.
Ні, категорично не рекомендується. Знос ременя ГРМ поступово збільшується, і в будь-який момент він може обірватися. Це призведе до серйозних пошкоджень двигуна і дорогого ремонту. В середньому виробники рекомендують замінювати ремінь ГРМ кожні 60-120 тис км пробігу
Так робити не рекомендується. Ролики і помпа також мають свій ресурс і зношуються разом з ременем. Заміна тільки ременя може призвести до передчасного виходу з ладу інших елементів системи ГРМ.
Зробити це самостійно вийде лише частково. За зовнішнім виглядом ременя можна виявити тріщини, розшарування, знос зубців. Однак, для точної оцінки стану ременя необхідно провести його детальний огляд на СТО.
Ресурс ременя ГРМ зазвичай вказується в кілометрах пробігу. Однак, на термін служби ременя можуть впливати й інші фактори, такі як умови експлуатації, якість пального і мастила.
Ні, універсального ремня ГРМ не існує. Кожен автомобіль має свої специфічні характеристики, і ремінь ГРМ підбирається індивідуально. Використання неправильного ременя може призвести до серйозних проблем з двигуном. Тому завжди підбирайте ремінь ГРМ строго відповідно до рекомендацій виробника автомобіля.
Ремінь ГРМ – складова кожного автомобільного механізму, яка виконує функцію об'єднувача між валами. У деяких автомобілях використовується ланцюг ГРМ, який виконує ту ж роль, що й ремінь. Заміна ременя ГРМ проводиться кожен 70-100 тисяч кілометрів, заміна ланцюга ГРМ за рекомендаціями проводиться кожні 180-220 тисяч кілометрів, але через низку причин подібна необхідність може виникнути раніше. Наприклад, водії у Києві часто змушені стояти у пробках. При цьому пробіг не накопичується, а двигун все одно працює, що неминуче призводить до зношування елементів.
Коли варто міняти ремінь чи ланцюг ГРМ?
Своєчасна заміна ременя ГРМ дуже важлива. В іншому випадку її обрив під час руху може спричинити пошкодження клапанів. Згодом це може призвести до більш серйозного, а отже, і дорогого ремонту в автосервісі. Тому рекомендується постійно контролювати стан вузла, а також обов'язково звертати увагу на ознаки зношування ременя ГРМ.
Крім природного зношування, причиною передчасної заміни можуть стати:
- попадання внутрішніх рідин на сам ремінь;
- використання неякісного (дешевого) ременя;
- серйозні порушення при монтажі комплекту ГРМ (наприклад, перетяжка або перекіс елементів);
- виникнення несправностей у роботі роликів;
- порушення справної роботи помпи чи валів;
- розтягування ременя або втрата еластичності.
До стану власного автомобіля потрібно бути дуже уважним. Проблеми з ременем ГРМ можуть призвести до порушення взаємодії низки систем двигуна. Якщо так сталося, Вам знадобиться ремонт двигуна, який наші кваліфіковані майстри проводять на сучасному обладнанні.
Заміна ГРМ у Києві може знадобитися, якщо ви помітили:
- проблеми із запуском двигуна;
- вібрації під час роботи мотора;
- поява нехарактерного звуку під час роботи двигуна;
- синій або чорний дим із вихлопної труби.
Довіряти роботу слід фахівцям. Самостійне втручання може лише зашкодити. Тим більше що наше СТО у місті Київ пропонує цілком доступну ціну заміни ременя ГРМ.
Заміна ременя ГРМ на СТО "ТурбоСТО" Київ: довіряйте завдання майстрам
Механік автосервісу насамперед проведе огляд, після чого, у разі потреби, розпочне ремонт.
Процес заміни комплекту ланцюга ГРМ складається з кількох етапів:
- Зняття кришки кожуха з вилученням шківа гідравлічного підсилювача керма з ременем.
- Ослаблення фіксатора генератора. Зняття додаткових агрегатів.
- Установка на нейтральні положення основних шківів газорозподільного механізму.
- Зняття захисного підкрилка в області правого переднього колеса.
- Зняття шківа колінчастого валу, а також нижньої частини кожуха газорозподільного механізму.
- Демонтаж шляхом викручування роликів. Зняття ланцюга та ременя, послаблення помпового натягувача.
- Встановлення нових роликів. Налаштування положення головних шківів газорозподільного механізму (їх ризики мають бути спрямовані один до одного). Налаштування шківа валу.
- Встановлення нового ремкомплекту.
- Натяжка ременя ГРМ за допомогою помпового натягувача з урахуванням правильної технології. Тестування газорозподільного механізму.
Ціна заміни ГРМ залежить від рівня складності операцій, що проводяться, а також необхідності проведення супутніх робіт і безпосередньо самої ціни ремкомплекту.
Компанія TurboSTO у Києві пропонує якісне надання послуги заміни ланцюга ГРМ за доступною ціною. У розпорядженні наших фахівців є сучасне високотехнологічне обладнання та інструмент, який дозволяє провести справді якісний ремонт. Крім того, наші спеціалісти працюють лише з перевіреними запчастинами. Ми наголошуємо на якісній діагностиці, яка дозволяє уникнути небажаних помилок під час ремонту. TurboSTO пропонує найвищий рівень сервісу для кожного клієнта.